2011. január 20., csütörtök

Ponyvaregény hősök

Ez ma történt:
Helyszín: dm
Egy fotókönyvért mentem, és még akadt némi vásárolnivaló is. A pénztárnál megkérdezte a pénztáros, van e dm kártyám. Innen a beszélgetés:
- Van, de nincs rajta sok pont. Megnézzem azért az automatában?
- Próbáljuk meg. - mondja ő.
- Ok. 262 pont, ja mégis sok van. - ezt én mondom az automatától.
- Akkor legyen egy 150 pontos kupon.
Nagy nehezen sikerül kinyomtatnom - nem bizonyulok tehetségesnek. Nevetünk.
- Akkor ezt fogjuk csinálni. - mondja ő. - Hű, ez olyan ponyvaregényes volt.
Majd elkezdi magyarázni nekem, hogy mit is kéne csinálni nagy kedvezmények érdekében.
Mire én:
- Ok, bébi. (csak így ponyvaregényesen)Nem tudom mit csinálunk, de biztos renden van.
Nevetünk. Bankkártyás fizetés.
- Ide kérek egy autógrammot. Ha már egy filmben szereplünk szükségem lesz rá. - mondja ő.
- Remélem vettek mindent a kamerák.
- Meglátja piszok sok pénzt fogunk még ezzel keresni.
Nevetünk.
- Viszontlátásra!
- Viszontlátásra!
Kimegyek és ott ül a mosoly az arcomon. Már nem vagyunk idegenek.
Így volt szóról szóra. Ja, és segített nekem kb 3500ft-ot spórolni. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése